Support

Det finns flera sätt att få tillgång till Sekoias support. Du kan chatta, ringa eller mejla oss.
På vår Support & Universum-sida får du mer än bara support. Här kan du också få inspiration till hur andra använder Sekoia.

Så här får du support hos oss

Support e-mail

E-post

Du kan kontakta Sekoias support direkt genom att mejla till: support@sekoia.se
Support växel

Telefon

Du kan ringa oss på 08 410 370 00. Då ber vi dig om lite information, till exempel namn, kontaktuppgifter, boende och problemets karaktär. Därefter kontaktar vi dig så fort som möjligt.
Livechatt

Livechatt

På vår supportsida finns möjlighet att livechatta med oss. Du kan chatta med en Sekoia-medarbetare här på Sekoia Support och på Universum. Längst ner i högra hörnet på sidan finns en grön knapp med rubriken ”chatt” där du kan skriva din fråga.
Sekoia status

Status uppdateringar och information om nya funktioner

Du kan anmäla dig för att få direkt besked via mail kring status i driften och info om nya uppdateringar.

Vad ska jag ta upp när jag kontaktar support?

Kontaktuppgifter (namn, boende, e-post/telefon)
Problemet (vad exakt är problemet?)
Kommer det upp ett felmeddelande? I så fall vilket?
Vid vilken tidpunkt inträffade felet? Har det hänt flera gånger?