Support | Sekoia

Support

Det finns flera sätt att få tillgång till Sekoias support. Ni kan chatta, ringa eller mejla oss. Eller ni kan utforska vårt universum. Här kan ni hitta instruktioner och videor som stöder din användning av Sekoia.
"Sekoias support är fantastisk! Alltid tillgänglig, snabb, kunnig och professionell. Man känner sig trygg och omhändertagen som kund. Och sedan är de dessutom väldigt trevliga och serviceminded."
Monica Arrling, Systemförvaltare, Frösunda Omsorg

Så här får ni support hos oss

Support e-mail

E-post

Du kan kontakta Sekoias support direkt genom att mejla till: support@sekoia.se
Support växel

Telefon

Du kan ringa oss på 08 410 370 00. Då ber vi dig om lite information, till exempel namn, kontaktuppgifter, boende och problemets karaktär. Därefter kontaktar vi dig så fort som möjligt.
Livechatt

Livechatt

På vår supportsida finns möjlighet att livechatta med oss. Du kan chatta med en Sekoia-medarbetare här på Sekoia Support och på Universum. Längst ner i högra hörnet på sidan finns en grön knapp med rubriken ”chatt” där du kan skriva din fråga.

Status uppdateringar och information om nya funktioner

Du kan anmäla dig för att få direkt besked via mail kring status i driften och info om nya uppdateringar.

Besök också Sekoia Universum

Om ni letar efter inspiration till användningen av Sekoia har vi skapat ett särskilt ”Sekoia Universum”. Här får ni inspiration till hur ni kan få ut så mycket som möjligt av Sekoia.

Hitta också instruktioner och videor som stöder din användning av Sekoia, och chatta med Sekoia direkt i vård Sekoia Support & Universum.

Ni kommer oftast att upptäcka att en chattbox dyker upp automatiskt när ni öppna Sekoia Support & Universum, som kommer att fråga om det finns något vi kan hjälpa till med.

"Som medarbetare måsta du snabbt kunna överlämna ditt problem och därmed bli hörd snabbt. Vi upplever att när vi skriver till Sekoia kommer ett svar tillbaka ganska snabbt efter. Det är bara fantastiskt och vad som behövs"